Om mig!
Fra 1967, bOende på Frederiksberg.
Med stOr passiOn fOr farver Og fOrmer. Kaffe, hunde, musik Og fOtO.
Dér har du mig!
- TAK fOr du tOg dig tid til at kikke fOrbi. Håber du bliver eller er blevet inspireret til et køb eller tO :-)
Med stOr passiOn fOr farver Og fOrmer. Kaffe, hunde, musik Og fOtO.
Dér har du mig!
- TAK fOr du tOg dig tid til at kikke fOrbi. Håber du bliver eller er blevet inspireret til et køb eller tO :-)